уторак, 15. мај 2012.

My nail polish collection :)

Dobar dan! Ja sam Jelena i lakoholicar sam. :))) Ovako bih zapocela svoju "ispovest" kada bi postojalo neko udruzenje za lecenje lakoholizma. Mada, nesto nisam sigurna da li bih zelela da se izlecim jer uzivam u kupovini, ne samo lakova, nego svega.icon_mrgreen.gif
Svesna sam i sama da imam previse lakova i da mi treba 2 zivota da ih sve potrosim ali kada vidim neku divnu nijansu, ne mogu da odolim iako imam slicnu (ponekad i istu :D ).
Da ne davim sad, posto mogu da pisem do sutra o lakovima, da vam predstavim svoju kolekciju. Dopunjena je sa jos nekoliko lakova nakon slikanja ali videcete i njih nekom drugom prilikom. wink1.gif
Slikala sam po brendovima, tako mi je bilo lakse, nego po bojama. Mazala sam i celu kolekciju na nail wheel-ove, pokazacu vam i to u nekom od narednih postova.

Pa evo kolekcije:

Van D' Go, Haute As Hello, Tart Deco, Status Symbol, Peach Daiquiri, Too Too Hot, Flirty Fuchsia, Mint Candy Apple, Turquoise & Caicos
Something Sweet, Lemon Fizz, Full Spectrum, Flip Flop Fantasy, Shocking Pink, Pink Voltage, Pool Party, Drastic
Nazivi na donjoj slici ;)
Gornji red: Star, Pastel Pink, Perfectly Flash, Vintage Blue, Luxe Lavander, Apricot Mystery,
                  Aqua Fantasy, Peppermint Leaf, Orange Creamsicle, Coral Reef, Dusty Mauve, Fuchsia
          Donji red: Grey Cement, Violetta, Twilight Blue, Splendid Blue, Wicked, Midnight Plum, Real Red,
Ruby Slippers, Fuchsia Fun, Viva Pink, Gold Foil, Teal Infusion, Lagoon
Cashmere Creme, Flirty Femininity, Blooming Delight, I am your mermaid, Turquoise Fever, 04 100% mat
Lemon drop, Hot shot, Star kissed x2, Instyle coral, Sky high























Mint Cream, 602, Green Park, Urban Turquoise, 116, 001




















Wanna Kiss, Makes Me Weak, Replay, Cool And The Gang, Meet You In Budapest, Naughty But Nice, Bad Girl,
Irreplaceable, Gold rush, Make it golden, You belong to me, Viva la green, What do you think?, Just rock it!























005, 006, 56, 361, 420, 424, 427, 418, 29, M117, M121, 04, 09
11, 928 Deep blue, 918 Tulip, 913 Infrarose, 914 Dragon, 906 Royal Purple, Ikona, Bloody Mary, 303 I can't do it for you,
mini: 19, ?, 28, 17
French, 370, 370, 420, 410, 61, 57, 177, 131, 199























I red: 316, D56, 307, 385, 384, 365, 315, 380
II red: 314, M116, 350, 324, M115, 328, 325, M113
III red: 337, 333, 348, M107, M106, 320, 365, M109
IV red: 341, 343, 340, 399 matte.





























330, 208, DIY, 278, 324, 286, 225, 344, 287
120, 128, 121, 81, 219, 165
04, 80, 74, 53, 90













































201, 199, 193, 397, 306, 353, 109
Eclipse, Embrace, Angelic, Night Sky, Rose Blush, Copper Ice, Green Aluminium, Frost Pearl, Melon Sorbet, Sublime, Deep Fuchsia


















Super Pink Neon, ?, 72, ?, 10, 13
Specijalni efekti i nega noktiju:

Graffiti 01, mini graffiti 104, Graffiti 07, Hello Holo!, Circus Confetti, Matt top coat, 23, french, set za french

Gel-look top coat, BTGN top sealer x2, Oriflame regenerator za nokte, Avon lak za ojacavanje sa limunom, Avon lak za ojacavanje sa 24k zlatom, Avon baza za nokte






















Neka "oprema" za nokte koja mi je bila slatka za slikanje. :)



















I za kraj, svi lakici na jednoj "gomilici". :D


























Kako vam se svidja moja kolekcija? Da li ste i vi pasionirani ljubitelj lakova za nokte i koliko ih imate u kolekciji? :))


Do sledeceg posta, ljubim vas i pozdravljam...

Jecka

58 коментара:

  1. Aaaaaa, kakva kolekcija! Pa ti si bas teska lakoholicarka! :) Divni su lakovi, nema sanse da napravim ni top 10!

    ОдговориИзбриши
  2. Krasne li kolekcije! ja sam stala negde kod broja 30 :))
    Izvini, akoliko je star onaj Charlie? Nisam ih videla milion godina :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, hvala! ;) Charlie je ako mi verujes star sigurno 10 godina, mozda malo manje, a maze se kao prvog dana, nista mu ne fali, truncicu se nije zgusnuo, to je bio kvalitet a ne ovo danas, namerno naprave da se sto brze zgusne da kupis novi. :D Zao mi je sto ih vise nema. :(

      Избриши
  3. Divno sad ce da mi strada novcanik xD

    ОдговориИзбриши
  4. p.s.http://1.bp.blogspot.com/-RpJ9Rj4QCgk/T7Grf7qYsLI/AAAAAAAAAa8/lllrgTlhti4/s1600/DSC03386.jpg ovaj prvi jel tanka cetkica za french ili klasicna?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije, klasicna je. On se maze preko celog nokta da se dobije onaj mlecni izgled.

      Избриши
  5. Vau, nisam još videla ovoliko lakova na gomili, sem u prodavnici :-) Ja ih nemam nešto mnogo (10ak komada), ali ih u poslednje vreme sve češće kupujem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, izvlacim se na lakoholizam. :)) Ko krene da prati blogove, lako se navuce... :)

      Избриши
  6. Aaaa ti si luda!!! Ja u zivotu nisma videla da neko ima toliko lakova hahahaha ja i dalje ne verujem! 10 puta sam isla gore-dole da se nagledam :)
    Svaka cast, odlicna kolekcija :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahaha, znam da sam luda, hehehe, bas si me slatko nasmejala sa komentarom. :)) Hvala puno! ;)

      Избриши
  7. Fenomenalna kolekcija!!! Ne znam koji bih izdvojila, svi su diiivni!

    ОдговориИзбриши
  8. :O :O :O :O :O Devojko, ti si neverovatna! Ajoj, koje lepote!

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala ti na odgovoru :) a ja sam pazarila vec par komada colour line-a hehehe kriva siiiiiiii :DDDDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na cemu. ;) Hahaha, ima da ostanem bez pola pratilaca. :D Lepi su colour line, ima lepih bojica.

      Избриши
  10. Jao, divno, obozavam slicice kolekcija, i razumem te u potpunosti ;) super su svi, Essie i Gabrini pogotovo! I divne boje, sve su mi nekako vesele.
    Ja moje odavno nisam stavila na gomilu, prosto se ne usudjujem, nego mi stoje po kutijama razvrstani, kao 'zimske' nijanse pa njih sklonim u ormar, pa 'letnje' trenutno aktuelne, u fiokice, pa one koje sam izgustirala/ne volim/planiram da poklonim isto u kutijama sklonjeni, eto tako mi nekako bude lakse jer mi se cini da ih nema bas toliko mnogo... inace, mislim da sam ladno presla cifru od 300, joj.
    A jel ima sanse da u post dodas nazive lakova, znam da je to dosta kuckanja, ali za mnoge me interesuje pa ne bih pojedinacno ovde za svaki da pitam?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, bas mi je drago da ti se svidjaju i da postoji jos neka lakoholicarka. Joooooj, 300? :O Pa ti si gora od mene, sad mogu da pricam da ima gorih i od mene, hehehehehe...
      I ja se nisam usudjivala dugo ali pravila sam cistku, pobacala i poklonila neke i reko' ajde da uslikam i presaberem. :) Sad ih imam skoro 210. Nadam se da necu dalje ici ali me stalno mame neki novi.:D
      Mogu da dodam, nije problem nikakav, necu moci odmah ali za dan-dva dodajem. ;)

      Избриши
  11. 210, OMG, a ja mislila ja ih imam mnogo...WOW! kakva kolekija! naj volim essie i avon lakove, deborini su isto super, rimel...ma sjajno, imas od svega po malo (vise, hehe)! I opremica ti je adorable!

    ОдговориИзбриши
  12. Lovely collection :) Most of mine is from Essence.

    ОдговориИзбриши
  13. ukoliko ikad pozelis da se lecis od lakoholizma, bicu toliko ljubazna da usvojim sve tvoje lakove :D
    sta da kazem osim... prelepo i fascinantno!

    ОдговориИзбриши
  14. Pa ti imash i vishe od mene... Svaka cast :)))

    ОдговориИзбриши
  15. Ovo se zove raj! Jedan veliki respect od mene :D <3

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман20. мај 2012. 11:37

    Gde rece da zivis?? :D

    Videla sam vec kolekciju nedavno na forumu, al' sam se opet odusevila kao prvi put! :D Predivni su! Essie i Avon favoriti, mada su stvarno svi lepi! :)

    ОдговориИзбриши
  17. Jao, kolika kolekcija! :)

    www.style-trigger.com

    ОдговориИзбриши
  18. Potvrdujem - LAKOHOLICARKA si :D Ne mogu da vjerujem kolika ti je kolekcija WOW!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, moram da nadjem one potvrde sto ima da se kupe po knjizarama, ne znam da li ima za lakoholizam. :D Hvala ;)

      Избриши
  19. Анониман21. мај 2012. 16:36

    Auuu zeno! :D pa ja nisam zavisnica uopste :p

    ОдговориИзбриши
  20. znaciiiiiii...nije mi dobro...presladak ti je pocetak posta, ja sam jelena i lakoholicar sam, slatko sam se nasmejala :)))) ja ne da ne mogu da ti stanem na crtu, nego sam se izgubila...kad bi tvoji lakovi ratovali protiv mojih, pa tvoji bi ih oduvali na pocetku borbe,xixix...super su stvarno, bas je lepa kolekcija...

    ОдговориИзбриши
  21. Srce si za nazive :* moj spisak se zahvaljuje ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, nisam bas sigurna koliko mi je spisak zahvalan, a tek novcanik. :D :*

      Избриши
  22. uopste nemam tu opsesiju sa lakovima! Ali kad mi das maskare.... uffff njih skupljam kao dete salvete :)

    ОдговориИзбриши
  23. Majko mila...Jeleeenaaa xD ...
    Mislim da treba da skupis svu sminku koju imas i da nam slikas....e to bi bilo za ginisa! :D
    xoxo

    ОдговориИзбриши
  24. I ja sam lakoholicarka,lakovi su mi svuda po sobi,imam ih oko 200 i ne prestajem da ih kupujem,znaci bukvalno kad god udjem negde gde postoje lakovi ja moram da kupim neki lak,makar to bio i onaj mali od 60-ak dinara.Kad odem u DM,to je najgore,potrosim sav novac....hvala Bogu da postoji jos neko kao ja :D
    http://stilafashion.blogspot.com/2013/08/tamaras-style_28.html moj novi post,pogledajte i moj blog,pratite me,imate ekoliko postova i o noktima,lakoholicarke:*

    ОдговориИзбриши