недеља, 22. јул 2012.

Avon Plump Pout ruž za usne / Avon Plump Pout lipstick

Obecala sam da cu biti redovnija i za sada se drzim obecanja :))
Danas sam resila da vam predstavim nove Avon ruzeve Plump Pout, za punocu usana.
Odmah da kazem, od punoce nista, ako hocete punija usta, zakazite kod plasticnog hirurga :D drugi nacin ne postoji. Ono sto mi se bas dopada, za razliku od drugih karmina/sjajeva za punocu, novi ruzevi ne peckaju. Ruzevi sadrze kolagen i retinol koji bi trebalo da pruze punocu, mozda ce neko i imati takav osecaj, sve je to na psihickoj osnovi, ja ne verujem u to pa ni ne vidim nikakvu promenu sto se tice punoce. Ruzevi su izuzetno kremasti, mnogo mi se dopadaju zbog toga, savrseno prekrivaju usne i cine ih glatkim. Pise da ruzevi sadrze zastitni faktor i vitamine koji hidriraju i omeksavaju usne, sto je zaista tacno. Sto se tice dugotrajnosti, sasvim solidno traju na usnama, pogotovo sto daju punu boju usnama pa i kada krenu da se skidaju, to ne izgleda ruzno.

Dolaze u crnom pakovanju sa zlatnim detaljem, bas elegantno pakovanje, imaju 3,6 gr. Puna cena im je 630 dinara ali na snizenju su otprilike 400 dinara, sto je odlicna cena za ovaj ruz. Postoji 10 nijansi, koje su zaista lepo odabrane, po mom misljenju jedino nedostaje neka jarko pink nijansa koja bi bila idealna za ovo vreme.

Uzorci u originalnom pakovanju :)
Raspakovani uzorci :)
Pecan -  zagasita braon nijansa, podseca na boju karamele.
Terracotta - tamnija cigla-narandzasta nijansa sa crvenkastim tonom, bas pravi naziv za ovu nijansu.
Chilli - prava krv crvena nijansa, deluje mi da vecini ova boja pristaje.
Divine Wine - tamnija ljubicasta nijansa, iako nisam ljubitelj bas mi se dopada.
In The Pink - nezno roze boja, vuce na nude roze, bas trazena nijansa.
Shimmer Peach - svetlo kajsija nijansa, sadrzi shimmer kao sto i sam naziv kaze :D, na tamnim usnama ne znam koliko bi bio pigmentovan.
Beige Nude - prava nude nijansa, sa truncicom rozikastog tona.
Pink Freeze - svetlo roze boja, sa shimmer-om, isto ne verujem da bi bila pigmentovana na tamnijim usnama.
Lilac Shimmer - svetlije ljubicasta nijansa, nije presvetla tako da odgovara i tamnijim usnama.
Pink Cooler - ledeno roze boja, sa mrvicom ljubicastog tona, ima metalik zavrsnicu.

 I ono sto vas, pretpostavljam, najvise interesuje :D swatchevi:

S' leva na desno: Pecan, Terracotta, Chilli, Divine Wine, In The Pink
Odozgo na dole: Pecan, Terracotta, Chilli, Divine Wine, In The Pink
S' leva na desno: Pink Cooler, Lilac Shimmer, Pink Freeze, Beige Nude, Shimmer Peach
Odozdo na gore: Pink Cooler, Lilac Shimmer, Pink Freeze, Beige Nude, Shimmer Peach

 

Kako vam deluju novi Avon ruzevi? Da li ste imali priliku da ih isprobate?


Uskoro giveaway... :)


Do sledeceg posta, ljubim vas i pozdravljam...

Jecka

50 коментара:

  1. Moram da probam neki, ima 3-4 nijanse koje mi se baš sviđaju :)

    ОдговориИзбриши
  2. mmmm...probala jesam :)
    in the pink i lajkujem ga, da znas...bacila sam okce na njega...
    i odlično si napravila swatcheve i drži tempo i obećanje ;)
    :******

    ОдговориИзбриши
  3. Jedino mi Pecan deluje kao moja boja, eventualno Beige Nude. Fina recenzija :)

    ОдговориИзбриши
  4. Liliac shimmer i In the pink izgledaju mnogo dobro.
    Sto vise ovakvih postova sa recenzijom AVON proizovoda, jer nemamo bas priliku da ih vidimo uzivo pre kupovine :)

    ОдговориИзбриши
  5. Meni su ok Avonovi ruževi, mada se nekad iznenadim kad vidim nijansu uživo :-D Od ovih ovde mi svi lepo izgledaju sem prvog, on mi se ne sviđa.
    p.s. I ja se nadam da ćeš češće pisati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, nijanse umeju da iznenade. :D Zato je najbolje poruciti uzorak prvo. Hocu, bicu redovna :D

      Избриши
  6. E što volim kad to napišu, punije uste pomoću ruža:) doduše, imam jedan ruž sa tim efektom, i piše da će se po nanošenju osetiti peckanje, to valjda služi da ubedi osobu da kao deluje čak iako je očigledno da su usta, što je i logično, ostala ista :) Što kažeš, sve je to psihički doživljaj. Jako su mi lepe nijanse, zapravo, bilo bi mi baš teško da izaberem

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, bas ima lepih nijansi. Hehe, ja umirem od smeha kad cujem da neko veruje u sjajeve/ruzeve za punija usta... :D

      Избриши
  7. Ja sam tek skoro pocela da koristim ruz i to neki tecni. :totalno_neiskusna_u_sminkanju:

    Volim tvoj blog, zato sto uvek mogu nesto novo da naucim i vidim.

    ОдговориИзбриши
  8. Lijepe boje, nadam se da cu uskoro neki probati :)

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман28. јул 2012. 11:46

    Bacila sam oko na In the pink, mislim da mi je i Sonja rekla da je lep, a ovako na svocu je prelep. Nadam se da ce ga biti u sledecem katalogu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, divan je. Ima ga u ovom katalogu, 399 din. je. ;)

      Избриши
    2. Анониман29. јул 2012. 09:57

      Ma moja avon dama je vec porucila turu iz ovog kataloga :(

      Избриши
  10. a kako ja da dodjem do ovih malih karmina___==?? jel mogu oni takvi da se kupe?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja kao Avon dama mojim kupcima ubacujem poklon uzorke (ovo su uzorci karmina), ne mogu da se kupe ovako, osim ako Avon dama nece da ti naruci. Pitaj tvoju Avon damu ili posalji meni mail, ako ona nece da ti poruci. ;)

      Избриши
  11. Wow, kako su lepi! Obožavam terracota i in the pink! *.*
    Pratim te. ;)

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Beautiful colors! I must have....Shimmer Peach! ;-)
    Great blog, darling!
    Kisses..
    www.vintageblog.cz

    ОдговориИзбриши
  13. gr8 blog there.. im glAd i found it out
    p.s If you follow me via GFC and any other social media, let me know - I'll return the favor :)
    http://stylescrap-khusbu.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. dobila sam award ... dajem ga dalje :) http://divinedefine.blogspot.co.at/2012/08/i-love-your-blog-award.html

    ОдговориИзбриши