среда, 30. октобар 2013.

Fenomenalna akcija Jasmin parfimerija + noviteti ღ ♡ ღ

Ovih dana vlada prava euforija oko akcije Jasmin parfimerija, žene su poludele. :)) I ja među njima, naravno. :)) Zaista, akcija je sjajna, ne sećam se da sam u skorije vreme čula za tako dobru ponudu.
Evo o čemu je reč. Jasmin parfimerije u saradnji sa MasterCard kompanijom organizuju akciju, da ukoliko kupite nešto u iznosu većem od 500 dinara u bilo kojoj Jasmin ili Glamour parfimeriji, i pritom račun platite Master ili Maestro PayPassTM karticom, dobijate vaučer u vrednosti od 1000 dinara. Neverovatno ali istinito...
E sad, začkoljica je u tome što retko ko ima karticu sa PayPass-om ali, zahvaljujući čuvenom Ana forumu, i taj problem je rešen. Odete u Intesa banku, kažete da želite Gift karticu (vađenje kartice košta 200 dinara, minimalni iznos koji mora da se uplati na karticu je 2000 dinara, nikakve druge troškove oko kartice nemate, bukvalno možete da je bacite posle, ukoliko vam ne treba :) ), i za 20 minuta imate karticu u svom vlasništvu i možete krenuti u pohod na Jasmin parfimerije. :D

Moje preporuke su sledeće:
- prvo idite do Jasmin parfimerije, odaberite proizvode koje biste kupili,
- dobro preračunajte koja opcija vam se najviše isplati da biste dobili što više vaučera,
- nakon što ste odlučili, izračunajte koliko novca da uplatite na karticu,
- otiđite do banke, izvadite karticu i uplatite tačnu (ili koji dinar više) sumu koja vam je potrebna.
Ovo je najbolja opcija jer novac sa kartice ne može da se podiže, ali naravno, možete ga potrošiti bilo gde, ako vam nešto ostane na njoj. :)

Provalila sam i sjajnu opciju, da nakon što ste recimo kupili neki proizvod od 500 dinara i dobili prvi vaučer, i želite proizvod koji košta preko 1500 dinara (2500, 3500 itd.), možete tim vaučerom/ima platiti proizvod a zatim karticom ostatak i ponovo dobiti vaučer (primer za ovu opciju pročitajte malo niže). :)
Razne opcije su u igri, samo treba dobro razmisliti kako izvući maximum iz ove akcije. :)

Evo primera kako sam ja iskoristila ovu akciju i šta sam kupila:
- Bourjois lak za nokte, nijansa Blue no blues, 639 din. - vaučer 1000 din.  
- Bourjois lak za nokte, nijansa Turquoise block, 639 din. - vaučer 1000 din. 
- Nivea dezodorans u stiku Pure & Natural, 309 din. + Nivea kupku Frangipani & oil, 239 din. =548 din. - vaučer 1000 din.
- Nivea roll-on dezodorans Pearl & beauty, 329 din. + Nivea tufere za skidanje šminke, 175 din. =504 din. - vaučer 1000 din. 
To je ukupno 4000 din. koje sam dobila u vaučerima za potrošenu sumu u iznosu od 2330 dinara. Sjajno, zar ne? Ali to nije sve (o Bože, sada zvučim kao oni iz Teleshop-a, hahahaha), onda sam kupila i Revlon Uniq one od kokosa, koji sam platila 1659 din. 1000 dinara sam platila vaučerom, ostatak od 659 din. sam doplatila karticom a zatim ponovo dobila vaučer od 1000 din. :) Tako da sada i dalje imam 4000 dinara u vaučerima koje još uvek razmišljam kako da potrošim. Čekam, jer planiram da uzmem još vaučera, samo da smislim šta da kupim. :))
U nekim Jasmin parfimerijama nisu svi proizvodi izloženi, tako da pitajte da vam pokažu šta imaju po fiokama, recimo u Knez Mihajlovoj Nivea proizvodi uopšte nisu izloženi a imaju svašta.
Dakle, bitno je da svaki proizvod ili grupicu proizvoda u iznosu preko 500 dinara, plaćate posebno. Da, radnice u Jasminu vam nikakav problem neće praviti, što se toga tiče. Ono što još treba da znate jeste da akcija važi do 11.novembra 2013. a da vaučeri mogu da se iskoriste do 20.decembra 2013. Takođe, možete ih koristiti kada su druge akcije, kao npr. na predstojećem shopping night-u u TC Ušće, 8.novembra, kada će Jasmin parfimerija, kao i uvek, davati 20% na ceo asortiman...

Eto, to bi bilo to vezano za ovu akciju, nadam se da nisam mnogo zakomplikovala, ako vas nešto dodatno interesuje, slobodno pitajte. :)
A sada i slike noviteta, koje sam kupila u ovoj akciji, kao i kratka recenzija:

Ogrlica na slici je Pinkiebella, sat je MK, minđušice sam dobila na poklon. :)

Sve ovo (bez nakita, hehehe) me je koštalo 2989 din. a i dalje imam 4000 dinara u vaučerima, za troškarenje. :) Baš sam happy zbog ove akcije, non-stop mozgam šta bih još mogla da kupiiiiim i dobijem još vaučera. :))

Sada malo detalja o samim novitetima. :)

Nivea roll-on Pearl & Beauty sam i ranije koristila i odličan je, lepo miriše, drži lepo, mada ja nemam problema sa znojenjem. Gledala sam da uzmem nešto što uvek treba, a dezodorans je na prvom mestu. :)
Nivea stik Pure & Natural nisam ranije kupovala, privuklo me je što nema aluminijuma u sebi, nisam još probala dezodoranse bez aluminijuma. Nadam se da će se dobro pokazati, za sada jedino što mogu da kažem, jeste da ima baš intezivan i lep miris.
Nivea Frangipani & Oil gel za tuširanje miriše božanstveno, inače volim njihove gelove, tako da ne sumnjam da je i ovaj dobar. :)
Nivea tuferi, koje koristim za skidanje šminke su se našli tu da bih prešla 500 dinara na jednom računu, a ujedno su nešto što staaalno kupujem i što se jako brzo troši, tako da mi je dobro došlo.


Bourjois 1 seconde gel lakove za nokte sam inače htela da kupim, jer sam videla swatcheve na internetu i oduševila sam se. Nisu me razočarali ni uživo. :)
Inače, Bourjois proizvodi su na rođendanskoj akciji do 1.decembra, 20 % popusta je na sve proizvode.
Odlučila sam se za nijanse Blue no blues i Turquoise block.
Blue no blues je divna Tiffany plava boja, maže se savršeno, dovoljna su 2 sloja za punu pokrivenost, jedino što se ovi lakovi ne suše baš toliko brzo kao što proizvođač kaže ali, suše se sasvim solidnom brzinom. Nisam pronašla dupe za ovaj lak u svojoj kolekciji.
Turquoise block je savršena tirkizna boja, isto se maže odlično u 2 sloja i ima odličan sjaj. Dupe za ovaj lak je Golden rose Paris 222.

Bourjois 1 seconde gel lakovi, gornji Turquoise block, donji Blue no blues

Revlon Uniq one tretman za kosu je najsavršeniji proizvod za kosu, zaista ga obožavam, a sada se može, pored standardnog crvenog, kupiti i beli, sa mirisom kokosa. Jao, moje radosti kada sam videla da se pojavio sa mirisom kokosa, koji obožavaaaam. I zaista, miriše baš na kokos, nadam se da će biti intezivnog mirisa i na kosi, kao crveni. Crveni koristim već par meseci nakon svakog kućnog pranja kose (htela sam da ga nosim i kod frizera kada se feniram ali i oni imaju proizvode koji mi odgovaraju, pa sam odustala) i prezadovoljna sam. Potrebna je jako mala količina, iako imam baš dugu kosu, posle njega se kosa lepo raščešljava, ne mrsi se i lakše se oblikuje. Nega je koliko sam ja primetila, odliiiiična, meni baš odgovara, mada ja smatram da je šišanje najbitnije, tako da mi se ne dešava da mi kosa bude oštećena jer se redovno šišam. Veliiiiiiki plus je i što miriše predivno i miris se baš dugo zadržava u kosi. Jedva čekam da isprobam i kokos verziju, opraću kosu iako je čista, samo jer sam nestrpljiva. :)))))

Pa, to bi bilo to za ovaj post, nadam se da sam još nekog usrećila sa informacijom o akciji (možda one koji ne čitaju forum, ako ima takvih :D ).

Da li ste probali neki od ovih proizvoda, kako vam se čine? 


Do sledeceg posta, ljubim vas i pozdravljam...

Jecka

51 коментар:

  1. Ovo je genijalno! Hvala za informacije veoma su korisne.

    ОдговориИзбриши
  2. Divno otkriće, hvala na informacijama :D
    I da, jako si me zainteresovala sad sa ovim Revlon tretmanom, a kokos obožavam ;)
    Lidija

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu, akcija je stvarno odlična. :) Probaj obavezno ovo čudo od Revlona, savršenstvo za kosu. :)

      Избриши
  3. Valjda će posle ovog tvog detaljnog objašnjenja malo uminuti pitanja tamo na Ani.

    Lepe si stvari odabrala. Pitam se na šta ćeš potrošiti vaučere.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Joj, pojma nemam na šta da potrošim, to mi je teže nego što mi je bilo dok sam birala proizvode da bih dobila vaučere. :)) Što se tiče Ane, žene su nepopravljive, koliko već sutra će ponovo pitati o kakvoj je akciji reč. :D

      Избриши
  4. Pa ovo je zaista fenomenalna vest!!! Ne znam kako nisam znala za ovu akciju :(

    Super si se ponovila ;) I ja imam i obozavam Uniq (crveni), a zelim taj od kokosa od kako se pojavio, ali nikako da potrosim ovaj, tako da ceka red... :)

    Ti divni lakici <3 Zelim, zelim... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, zaista je odliiiična akcija, iskoristi obavezno. :)
      Hvalaaaa! Eto, taman imaš priliku da uzmeš i ovaj od kokosa. :)

      Избриши
  5. HAhahahahahahaha! Kako si me samo nasmejala sa tim vaucerima! :) Super je ideja i lepe si stvari kupila. Bar da sam znala za akciju kad sam bila u Beogradu. Sad vise necu dolaziti neko vreme a kod mene Jasmina nema. Uzivaj malo i za mene! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)) Već danima samo o njima pričam, hehehe... Hvala, šteta što i ti ne možeš da iskoristiš akciju.

      Избриши
    2. Jecka, mora da si se previse zanela i odnela puuuno vaucera jer su ukinuli te kartice :D Danas su mi javili :D

      Избриши
    3. E šteta, nadam se da će ih ponovo biti, rekoše u nekim Jasmin parfimerijama da hoće. :)) Hehe, ja sam samo 5, nije strašno. :D

      Избриши
  6. Jao ne navodi me na greh, samo mi fali jos jedna kartica :)

    Jedva cekam da vidim na sta ces iskoristiti svoje vaucere :) Inace, lakici su mi divni :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe, pa šta ima veze, jedna kartica više-manje. :))
      Pisaću čim ih potrošim, šta sam to lepo kupila. :)) Hvala! :)

      Избриши
  7. Pokusavam i dalje da se suzdrzim od ove akcije zato sto mi stvarno trenutno nista nije neophodno, a tesko bih se zaustavila u Jasminu :)

    ОдговориИзбриши
  8. Super informacija :) i lepe stvari,posebno lakovi i Uniq One :)

    ОдговориИзбриши
  9. Wow :D Ovo je sjajno :D Vec sutra idem u pohod za vaucerima :D

    ОдговориИзбриши
  10. Divne si proizvode izabrala i super im je akcija, ali ću je preskočiti, ne bih se ponovo petljala sa
    Intesom pa taman da mi poklone duple vaučere.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Može i pay pass kartica drugih banaka, jedino što se čeka par dana (u Komercijalnoj 5 dana) ali ako znaš nekog ko ima karticu, iskoristi tako. :)

      Избриши
  11. Dobar odabir i pametna kupovina !

    ОдговориИзбриши
  12. Ovi lakovi izgledaju interesantno. Odlicne boje.

    ОдговориИзбриши
  13. Odlični noviteti, lijepo si iskoristila akcije! :D
    Ovaj Revlonov tretman bas svi hvale!

    ОдговориИзбриши
  14. Divno si se ponovila! Pogotovo sa UniqueOne-om. :)
    Ja sam uspela da preskočim euforiju sa vaučerima ovaj put. :))

    ОдговориИзбриши
  15. Love Nivea!

    It will mean a lot if you have time to check my blog and maybe follow us if you like it ?

    Hope to see you soon on our blog!

    Have a lovely day ,

    Emily from Pretty Tiny Things

    ОдговориИзбриши
  16. Sjajn tekst,draga,a da li se vauceri dobijaju i za stvari koje su vec na snizenju ili ne?
    Veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga, dobijaju se i za proizvode koji su već na sniženju... Pozdrav! :)

      Избриши
  17. So nice and beautiful blog ! Great style , I like it :) I want to invite you to mine :> Maybe you would like to follow each other? If yes just follow me and let me know , I will do the same as soon as possible :*

    ОдговориИзбриши
  18. Kao i uvek jako korisne informacije !!

    Majice i duxevi sa natpisima po zelji https://www.facebook.com/artprintshirt

    ОдговориИзбриши
  19. Zdravo draga, pratim tvoj blog, kao i mnoge kozmetičke blogove, a počela sam i ja od skora da pišem svoj, u kome se bavim šminkanjem, domaćom, stranom i prirodnom kozmetikom. Značilo bi mi ako bi me pratila jer pokušavam da se povežem sa što više ljudi koji se bave takvom vrstom bloga. Hvala puno, cmok! http://evenflowmakeup.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши