недеља, 30. октобар 2011.

Flormar senke za oci / Flormar eye shadows

Malo da se odmorite od Avona, resila sam da napisem koju rec o Flormar senkama... :)))
Njihove lakove za nokte dosta dugo koristim i mnogo ih volim. Imam i jedno rumenilo, i sa njim sam bas zadovoljna ali o njemu cu u nekom drugom postu, kao i o lakovima...
Na sajmu kozmetike, nedavno odrzanom, bio je Flormar stand na kome sam se bas dugo zadrzala, sto zbog lakova za nokte, sto zbog sminke koja me je odusevila. Ruke su mi bile potpuno umazane isprobavanjem testera. :)) Tada sam prvi put kupila i senke za oci i odusevila se.
Nervira me sto u Beogradu retko gde moze da se nadje Flormar kozmetika, lakove jos i uspem da nadjem ali sminku reeeetko. I to bas bude slab izbor. Izgleda da je jedini nacin da se kupi Flormar - sajam kozmetike, bas neozbiljno od uvoznika.
Inace, Flormar je turska kozmetika. Mozda su neki skepticni, ja nemam tih predrasuda, ali zaista nemaju razloga, jer se na internetu moze pronaci dosta pohvala o ovoj kozmetici.
Evo koje sam senke kupila:




Uzela sam cetvorobojnu senku (Pretty compact Quartet Eye Shadow) u smoky varijanti. Htela sam i braon ali vec je bila rasprodata. :( Oznaka za ovu senku je P046. Od nijansi tu su: crna, tamno siva, srebrna/svetlo siva i bela. Sve senke imaju shimmera, odnosno sljokica u sebi, crna i tamno siva manje, dok su svetlo siva i bela pune shimmera. Senka ima 14 gr. Pakovanje je lepo, bele boje, nista spektakularno ali sasvim pristojno. Rok trajanja je 5 godina, sto je odlicno! Najvise od svega me je odusevila pigmentovanost ovih senki, bukvalno je dovoljno lagano preci prstom preko senke i dobija se potpuna prekrivenost prsta. I ne skidaju se lako, ja sam sa ruke morala da ih skidam dobrim ribanjem sapunom, nije mi pomogla samo voda kao sto je slucaj kod mnogih drugih senki...Na ocima se isto ponasaju, s' tim sto se normalno skidaju sredstvom za skidanje sminke. Na sajmu kozmetike sam ih platila 240 dinara, sto je zaista smesna cena. Ne znam koliko su u parfimerijama...
Pored ovih senki, uzela sam i jednu mono (nisam imala vremena da razgledam jos, tako da nisam stigla vise da ih uzmem, i sad mi je bas zao) u tamno ljubicastoj boji... I ova senka (Mono Eye Shadow) je odlicna, pigmentovanost je isto neverovatna kao i kod cetvorobojnih. Pakovanje je isto belo, malcice drugacije i sto mi se najvise svidelo kod pakovanja je, sto unutra ima malo ogledalce.. :)) Nijansa ne pise ali sam na njihovom sajtu nasla da je u pitanju broj 08, mada nije bas verna slika na njihovom sajtu. Senka ima 5 gr. i rok trajanja je 5 godina, sto je, ponavljam, odlicno! Senka ima diskretni shimmer i jako lepo stoji. Cena na sajmu je bila 190 dinara.
Evo i swatcheva, slike govore vise od hiljadu reci... :))))))

Flormar Pretty compact Quartet Eye Shadow P046

Flormar Pretty compact Quartet Eye Shadow P046



































Flormar Mono Eye Shadow 08

To bi bilo to za ovaj post...;))

Je l' ste probali vi FlorMar kozmetiku i kako vam se cini?

Do sledeceg posta, ljubim vas i pozdravljam...

Jecka

40 коментара:

  1. Jako su lepe senke, iznenadila sam se kako su pigmentovane! Na zalost nisam imala prilike da isprobam nista od njihove sminke jer nemam gde da je kupim.

    ОдговориИзбриши
  2. Moraću i ja da se počastim nekom senkom, ali pošto se sve što mi se dopalo rasprodalo na Sajmu, uzela sam jedan Teracotta highlighter i nikad nisam imala bolji od toga! Oni su fenomenalnog kvaliteta za novac koji platiš !
    Suuuper post :)

    ОдговориИзбриши
  3. Suuuper su ove senke i odlican post!Samo da kazem,koga put navodi u Ustanicku ulicu,kad stane 17,31 ispred robne kuce jedna zena ima tezgicu sa sminkom i gotovo uvek je kod nje bilo ovih Flormar senki,pa eto..A inace ima Flormar i u parfimeriji u TC stari Merkator.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман20. март 2012. 19:49

      gde se nalazi tacno ta parfimerija u starom merkatoru? :)

      Избриши
    2. Анониман20. мај 2012. 01:52

      sad se mogu naci samo na bulevaru. otvorena je Flormar radnja. cene su povoljne a kvalitet je odlican

      Избриши
    3. Анониман28. мај 2012. 12:08

      ^Nije tacno da se mogu naci samo na Bulevaru, a cene nikako nisu povoljne u radnji nego nenormalno visoke za njih, tako da dzabe reklamiras.

      Избриши
  4. Anja probaj ako budes u prilici, odlicne su senke...;)
    pticice kud pomenu taj highlighter, moracu da probam :( :))) Hvala! ;)
    Barakuda hvala! Super za informaciju gde se mogu pronaci senkice, moram da potrazim tamo ovu cetvorobojnu, samo braon... ;)
    BREATH OF COLOR hvala! ;)

    ОдговориИзбриши
  5. ova mono ljubicasta je vrrrrrrrhunska!!!! :) sledeci sajam cu svakako obratiti vise paznje na sminku a za nijansu manje na lakove :D

    ОдговориИзбриши
  6. Anibani hehehe, ja necu, nego cu da odem ujutru i da izadjem uvece sa sajma :DDDDDDDD

    ОдговориИзбриши
  7. Fenomenalne su ove senke, ova tamno ljubičasta mi se mnogo sviđa, moram negde da je pronađem, mada se slažem sa tobom, jako, jako teško ih je naći, lakove tu i tamo, ali karmine, senke i ostalu dekorativu, baš slabo viđam u našim parfimerijama :/

    ОдговориИзбриши
  8. Da, bas me nervira sto se tesko nalazi sminka :(( A divne stvari imaju... Ako pronadjem negde, javljam ;)

    ОдговориИзбриши
  9. Ova ljubicanstvena mono se meni svidja :-) do sad nisam imala prilike da koristim ovu kozmetiku ali sam imala prilike da cujem pozitivne komentare. drago mi je zbog novog posta! pozzz:-)))

    ОдговориИзбриши
  10. nisam ih probala,ali sad sigurno hocu samo ako naidjem na njih.odlicne su i ove sive a i sljiva senka je divna.sjajno izgleda na svetlim ocima!

    ОдговориИзбриши
  11. Odlične su! Mene je mrzelo da se guram na sajmu na njihovom štandu, pa sam samo 3 laka uzela. Iskreno, izludjuje me što im se lakovi suše presporo, a treba im 3 sloja za dobru pokrivenost :( A, senke imam od ranije, i stvarno su mnooogo dobre.

    ОдговориИзбриши
  12. Jelena MS ako ih nadjes negde pisi ;)
    nik thanks ;)
    Nataša meni je zao sto nisam imala vise vremena da se guram na standu :D Meni se super suse njihovi lakovi i za ove koje imam dovoljna su 2 sloja... Svidja mi se sto imaju super izbor boja...

    ОдговориИзбриши
  13. Ja nista nisam probala od flormara, ali vec dugooo imam na spisku tri njihove mono senke, koje moram da imam, snimila sma ih na nekim stranim blogovima, i ne mogu nigde da ih nadjem kod nas!A inace sam uvek imala neku odbojnost prema tim turskim brendovima, pogotovo kad su proizvodi za oci u pitanju, ali ove senke su toliko pigmentovane da mogu rame uz rame sa too faced, tvoj post me je podsetio koliko ih jurim i stavljam i ovu ljubicastu na listu i sutra obilazak svih Bg pijaca dok ih ne nadjem :) izgleda da se samo tamo mogu naci!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман20. мај 2012. 01:49

      otvorena je radnja u bulevaru Kralja Aleksandra

      Избриши
    2. Анониман28. мај 2012. 12:09

      Devojko kapiram da radis u novootvorenoj prodavnici, ali ovo reklamiranje ti je smesno :)

      Избриши
  14. Tacy ako ih nadjes negde vici :))) Ja ih nisam ni na pijacama vidjala...

    ОдговориИзбриши
  15. Cula sam da Flormar kozmetika moze da se nadje u apoteci Plus,na Senjaku.

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман20. мај 2012. 01:47

    Otvorena je Flormar radnja u bulevaru Kralja Aleksandra,a 1 juna se otvara u TC Usce!Svratite imamo svasta.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imate svasta, ali ste preterali sa cenama,hvala lepo. ;)

      Jecka, blog ti je super, ali lakoviiiiiiii.... :D

      Избриши
    2. u liliju su lakovi do 250 din njihovi a u prodavnici

      Избриши