четвртак, 19. јануар 2012.

Sta ne treba propustiti u Avon katalogu C2/2012...

Opet ja sa spiskom stvarcica koje ne treba propustiti u najnovijem katalogu. :)) Ja sam odusevljena ovim katalogom (a tek sledeci sto nam dolaze, kukuuu... :D ) i bas mi je tesko da izdvojim 10-ak najboljih ponuda po meni ali pokusacu... ;) Puno prelepog nakita, sminke, lakova za nokte.....nas ocekuje u narednom periodu...






















Pa, evo spiska za C2 (19.01.2012. - 07.02.2012.) :

1. Fenomenalna ponuda na stranama 20-25, 2 proizvoda za 549 dinara (sjajevi, karmini, olovke...). Preporucujem nove Seduction sjajeve, odlicni su, pigmentovani i jednostavno savrseni. I svi ruzevi sa ovih strana su sjajni...
2. Professional krejon sa sundjerastim aplikatorom, odlicna je cena a najbolji krejon definitivno.
3. Cetvorobojne senke, najniza cena ikada a ima veliki izbor nijansi i senke su odlicne. Preporucujem Pink Sands obavezno! :)
4. Planet Spa maska za kosu sa sea puterom, najsavrseniji miris, pozelite da mazete na hleb. :D + luksuzna krema za lice sa sea puterom ukoliko narucite neki Planet Spa proizvod.
5. Sjajna ponuda na stranama 194-199, 3 Naturals proizvoda za 539 dinara. Preporucujem sejkove za telo, kreme za telo sa vanilom i medom i mlekom, visenamenski balzam........... :D
6. Senses gelovi za tusiranje, lepo mirisu i sasvim su ok a cena je odlicna.

Uh, jedva odlucih. Ima 6 stavki ali ima mnogo vise proizvoda jer su vezane ponude... :))

Parfemi, toaletne vode, nakit, tasne i ostali aksesoari po zelji, tu ne bih da se mesam jer se ljudima svidjaju razlicite stvari... Mogu samo napisati da sam ja prezadovoljna svim njihovim proizvodima iz ovih kategorija.

Nadam se da sam vam donekle pomogla u odabiru proizvoda koje zelite naruciti. Ako nemate svoju Avon damu, uvek mi se mozete javiti...

Do sledeceg posta, ljubim vas i pozdravljam...

Jecka

15 коментара:

  1. Jao Jecka, sta sve ima...ja ne mogu da se odlucim...nikako da sednem da natenane izlistam katalog...help!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehhe, pomagaj ti meni, ja sam se uvalila do guse sa ovim katalogom, sve mi se svidja, ne znam sta cu pre... :))))

      Избриши
  2. Ja imam jedno pitanje- da li si mozda imala prilike da testiras one supershock senke u olovci,gde sa obe strane imas senku. Konkretno me zanima chocolate melt/cream dream. Mislim da cu poruciti tu kombinaciju,samo kad bih znala da li se suse,tj. setuju na kapku,da nisu kao klasicne kremaste senke koje se gomilaju u pregibu oka. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imala sam prilike, bas tu nijansu i onu sivo/srebrnu i odlicne su. Nisu kao klasicne kremaste senke, mogu da se setuju i da se ne skupljaju u pregibima. ;) Slobodno poruci, bices zadovoljna. :)

      Избриши
  3. Hvala,sad hocu definitivno!:) I sigurno jos neke stvarcice:p

    ОдговориИзбриши
  4. Cao, mozes li da ostavis link na kom moze da se izlista katalog?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cao! Naravno, izvoli. ;)
      http://www.avon.rs/PRSuite/eBrochure.page?index=1&cmpgnYrNr=201202

      Избриши
    2. Hvala puno! :) Pozdrav, Milica

      Избриши
  5. A sad obavestenje za sve vas devojke koje volite Avon proizvode i zelite da znate ponudu proizvoda unapred, nadjite sajt AVON UKRAINA. Na njihovom oficijelnom sajtu dat je tekuci i sledeci katalog, sto to kod nas u zemlji Srbiji nije. Ako i dalje pretrazujete nacete sajtove koji daju prezentaciju sa vise kataloga unapred. Kod nas je sada aktuelan C2, tamo mozete naci C3 , C4.I jos nesto, nasi katalozi su indenticni sa njihovima.Nadam se da sam vam bila od pomoci.A NEMA POTREBE DA LISTATE KATALOGE RUSKE, RUMUNSKE. POLJSKE.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moze i poljski katalog, isti je kao nas. Ali najbolje je da listaju ceske kataloge... ;))

      Избриши
  6. ejjjjj...pa ti si pakao za svoj novcanik, vidim ja
    a vala i za tudji, treba te izlupati jer samo mamis
    na neke kupovine, pogotovo ovo sa neta...:D
    svidjaju mi se stvarcice koje si kupila,a jel mislis
    da bi meni ovaj tvoj bronzer bio taman, ja sam svetlija
    put pa ne znam dal bi mi legao...a on mi se bas dopao
    kao izgleda....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehehe, dobicu batine na kraju. Jedva nadjoj post gde si komentarisala, mislila sam da se izgubio komentar a videla sam preko mail-a da si komentarisala. :)) Mislim da ti ne bi bio taman ako bi ga lepo dozirala, mogu da ti ponesem jednom da ga vidis uzivo. :*

      Избриши