субота, 30. јун 2012.

Coral Reef

Predstavljam vam jedan od mojih omiljenih lakova, a svakako omiljeni Avon lak, Coral Reef. :)
Prelepa koralna boja, savrsena za letnje dane i preplanuli ten. Lak se savrseno maze, 2 sloja je dovoljno za potpunu pokrivenost, brzo se susi i traje dosta dugo na noktima.
Lak ima 12 ml, prosecna cena u katalogu je 300 dinara, kada je na popustu, trenutno ga mozete naci na bas velikom snizenju u katalogu C9, 2 laka za 349 dinara, sto je fenomenalna ponuda...


Kako vam se dopada Coral Reef? Da li volite koralne lakove?


Do sledeceg posta, ljubim vas i pozdravljam...

Jecka


16 коментара:

  1. Baš sam se pitala kad će sledeći post :-)
    Super je boja, omiljena ovog leta.
    Ja takođe imam neki Coral Reef, ali nije Avon nego Astor (baš su originalni u davanju imena)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)) Bila sam neodgovorna sto se tice bloga u poslednje vreme, ali popravicu se. :))
      Hehe, stalno srecem lakove sa ovim nazivom. :D

      Избриши
  2. Love the colour : )


    http://thefashioninbox.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. kako je lep....:)onako bas je energicna boja i to mi se svidja.
    a na poslednjoj slicici preostalih 3242343242 lakova iz tvoje kolekcije, xixixixi :)))))))) cmokic :****

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala, drago mi je da ti se svidja. Hehehehehehe, nisam ni primetila :D
    cmokiiiiic :****

    ОдговориИзбриши
  5. Napokon novi post :)
    Odlicna boja, prava letnja <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas sam se ulenjila u poslednje vreme, zapostavila sam blog :)
      Da, bas prava letnja boja. ;)

      Избриши
  6. Анониман7. јул 2012. 18:01

    Meni je stigao ovaj lak pre nekoliko dana. Boja je u prirodi drugacija.

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман27. јул 2012. 11:47

    Jeco jel mozes da mi kazes kakav je onaj zuti lak Avon iz one nove kolekcije, sto ih ima u raznim bojama?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mogu, naravno ;) Divan je, prava pastelno zuta nijansa, uzmi ga slobodno, neces se pokajati. ;)

      Избриши