уторак, 18. октобар 2011.

Avon Seduction ruz za usne/ Avon Seduction lipstick

Prvo da se izvinim sto me nije bilo nedelju dana, ipak dosta dugo nakon prvog posta. Imala sam neke obaveze, pa onda shopping night, pa sajam kozmetike....pa nikad da stignem da napisem post. Moram da spomenem fenomenalni sajam kozmetike, prvi put sam bila i odusevljena sam. Jedino moj novcanik nije bas odusevljen ali dobro, oprostice mi vec... :))))) Svasta sam lepo nakupovala, najvise lakova za nokte ali bice o tome u drugim postovima... Danas bih se pozabavila Avon Seduction ruzevima za usne...

Ovi ruzevi su se pojavili pre otprilike godinu dana i odmah sam isprobala nijansu Fuchsia Fever i raspametila sam se.. Odlicni ruzevi, cena je pristojna, budu cesto na snizenju. Ruzevi su kremasti, veoma dobro pigmentovani sto je, slozicete se, najvaznije kod ruza za usne. Sadrzi aqua silk kompleks koji pojacava hidrataciju i usne cini mekim i glatkim. Poprilicno dugo traju na usnama, prosarani su belicastim sarama koje su zapravo hidrantni slojevi koji aktiviraju pigmente boje. Te belicaste sare ne uticu na intezitet boje i ne primecuju se na usnama... Pakovanje je lepo, crne boje i imaju 3,6 gr.

Evo kako izgleda pakovanje, na slici je nijansa Fuchsia Fever...


















U Avonu je odlicna stvar sto ukoliko zelite pre kupovine da isprobate neki ruz, mozete naruciti uzorak od vase Avon dame (ukoliko nemate svoju, mozete mi se javiti :) ). Znaci imate svoj mini, mini ruz koji mozete isprobati 2-3 puta i koji samo vi probate a ne kao u parfimerijama, beskonacan broj zena pre vas, gde ja nikada ne bih probala karmin...
Evo kako izgledaju uzorci, preslatki su...














A sad da predjem na nijanse i swatcheve...
Nijanse koje imaju u svom nazivu rec shimmer imaju diskretne sljokice u sebi, ostale nijanse nemaju ali daju divan sjaj usnama, ne matiraju usne vec usne deluju nekako socno i zivo... :)))

Lilac Shimmer - nezno ljubicasta/lila nijansa, na bas tamnim usnama ne znam koliko bi se videla boja ali na malo tamnijim, srednje tamnim i svetlim se lepo vidi...Lepa nijansa za dnevnu varijantu. Mogla bi se nazvati i nude lila... Ima diskretne sljokice.
Soft Pink
- boja koja mi nije delovala nista specijalno u katalogu a odusevila me je uzivo. Prava roze boja, ljubitelji rozih ruzeva moraju imati ovu nijansu. Predivna je <3
Fuchsia Fever - jarko ciklama/pink nijansa, divna za leto. Moze i preko dana ko nosi jarke boje a za uvece je must have... Bas jaka ciklama boja, sam naziv nijanse kaze...
Rose Ribbons - tamno roze boja koja vise vuce na ljubicasto. Boja se bas lepo vidi na usnama i nije preterano jaka, bas je umerena.
Plum Gorgeous - srednje tamna ljubicasta boja, lepa je nijansa. Nije drecav vec umeren i lepo se vidi na svim bojama usana.
Mocha Plum - tamno ljubicast karmin sa primesama braon boje, lepo pigmentovana nijansa.
Red Kiss - prelepa krv crvena boja, divno stoji i nije napadna. Za ljubitelje crvenih nijansi must have.
Garnet Shimmer - crveno-braonkasta nijansa koja ima i primese narandzaste. Ima diskretne sljokice.
Tangerine - koralno/narandzasta boja, prava letnja nijansa. Boja je zaista odlicna, jedino nisam sigurna koliko bi se nijansa videla na bas, bas tamnim usnama. Na umereno tamnim se odlicno vidi.
Silky Peach - po nazivu bi nijansa trebala da bude breskvasta... I jeste ali vise mi vuce na neku oker boju sa dodatkom narandzaste. Uglavnom, umerena nijansa, nije drececa.
Nude Perfection - predivna tamnija nude nijansa, usne izgledaju bas prirodno. Na mnogo i pretezno tamnijim usnama boja se slabije vidi ali se vidi...
Smooth Mocha - tamno braon nijansa, intezivna boja.

Swatchevi:

Lilac Shimmer, Soft Pink, Fuchsia Fever, Rose Ribbons, Plum Gorgeous, Mocha Plum,
Red Kiss, Garnet Shimmer, Tangerine, Silky Peach, Nude Perfection, Smooth Mocha

Lilac Shimmer, Soft Pink, Fuchsia Fever, Rose Ribbons, Plum Gorgeous, Mocha Plum,
Red Kiss, Garnet Shimmer, Tangerine, Silky Peach, Nude Perfection, Smooth Mocha

Smooth Mocha, Nude Perfection, Silky Peach, Tangerine, Garnet Shimmer, Red Kiss,
Mocha Plum, Plum Gorgeous, Rose Ribbons, Fuchsia Fever, Soft Pink, Lilac Shimmer

To bi bilo to od mene za ovaj post... Ako isprobate ili ste vec probali ove ruzeve, slobodno napisite svoj komentar. Pisite i sta biste voleli da citate na mom blogu.

Do sledeceg posta ljubim vas i pozdravljam...

Jecka









16 коментара:

  1. Soft pink je prava Barbie roze boja. Bez uzorka je nikada ne bih zapazila u katalogu.
    Inace, Jecka je moja Avon dama ( sada prijatelj pre svega) i moram da se pohvalim da uvek dobijem uzorke :) nekada po zelji, a kada nemam posebnu zelju opet imam uzorke :)
    Ne znam da li postoji jos neko ko zna toliko o Avon proizvodima, ja stalno imam nove zelje i potrebe i ona uvek zna sta da mi preporuci. Cak sam dosla sa slicicom boje ruza koji bih htela i ona mi je odmah preporucila bukvalno istu nijansu! Zato sa zadovoljstvom citam blog, znam da pisem profesionalac :D

    ОдговориИзбриши
  2. Ma prelepe su sve boje... ! !
    Super post ! :D

    Ni je nešto nemam vremena da postujem, uh :)

    ОдговориИзбриши
  3. Manje vremena na forumu pa ce biti vise vremena za blog:D Odlican post! Tangerine nijansa mi se najvise svidja, moja mama koristi tu nijansu!:)

    ОдговориИзбриши
  4. I od mene glas za Tangerine!!
    dopada mi se post, jer ne koristim Avon, mada ranije jesam, tako da mi odgovara da me upoznajes sa proizvodima koje upotrebljavas.
    navijam da bude neki post o onom puderu prahu, bas me zanima kakav je.
    i mene nije dugo bilo, jedva objavih post:-)
    http://lenalifestylebeautyandstuff.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Marina hvalaaaa na divnom komentaru, odusevila sam se... Pogotovo ono prijatelj pre svega... :*

    Pticice hvala! ;)

    Anja hvala, heheheh, forum me ubi :DDD

    Lena hvala, drago mi je da ti se dopada... Bice i puder u prahu... ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Ova nijansa Red Kiss mi deluje odlično, obožavam crvene nijanse :) Ima li neke razlike između nje i Red 2000? :)

    ОдговориИзбриши
  7. Upravo sam ih uporedila i Red 2000 je malo svetlija nijansa i vuce ka narandzastom, dok Red Kiss vuce ka ciklama boji. Vredi ga imati ako si ljubitelj crvene...;)

    ОдговориИзбриши
  8. ima super boja,ja sam iz Zagreba i do nedavno sam se bavila prodajom avona i znam kako su im ruževi fantastični imam ih hrpu!!!

    ОдговориИзбриши
  9. Najbolji ruz ikada, mali mali avon, stedela ga, cackalicom cerupkala poslednje mrvice, nisam znala koji je, a nikada ga vise nisam nasla.

    ОдговориИзбриши
  10. babylovefashion sto si prestala da se bavis prodajom Avona? Ja uzivam u tome...

    BREATH OF COLOR Avon ima zaista odlicne ruzeve, bice jos postova o ruzevima..

    Pirinčo :)) Kako se zove, na dnu bocice imas naziv, mozda se setim koji je? :D

    ОдговориИзбриши
  11. Odlični su Seduction ruževi. :)Imam uzorke od većine Seduction ruževa, ali sam nešto slabije kupovala same ruževe... Uzela sam jedino Nude Perfection, koji je stvarno predivan. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma ako ne koristis cesto ruzeve i ne treba ti ceo karmin, dovoljni su ti uzorci. ;)

      Избриши
  12. Baš tako. Stavljam ih ponekad samo, više koristim sjajeve. Imam nekih desetek njihovih ruževa, a neki od njih mi stoje već sto godina, i moram da primetim da se uopšte nisu pokvarili. :D Nikakva promena mirisa, i bilo šta slično.
    Planiram i dalje da kupujem i same ruževe, ali samo ako me neki oduševi i sigurna sam da ću ga koristiti. Gomilam proizvode kao nenormalna. :D
    Uzorci su stvarno super stvar. Napunila sam sa njima ceo jedan mali neseser. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja isto gomilam kao luda. :D Imam i ja gomilu uzoraka, pogotovo onih nijansa koje stavim samo par puta. :) Kad me neki odusevi odmah kupujem full size. :)) Slazem se za mirise i slicno, imam neke uzorke, cini mi se godinama i ni truncicu se nisu promenili. :)

      Избриши