петак, 7. октобар 2011.

Dobrodosli na blog! Moji omiljeni proizvodi iz Avona/ Welcome to blog! My favorite Avon products

Dugo sam razmisljala o tome da napravim blog i napokon sam prelomila i odlucila da pocnem, pa kako bude. Nadam se da ce vam se dopasti ono o cemu cu pisati. Planiram da pisem o svemu i svacemu, o sminci, kozmetici, garderobi i aksesoarima, modi uopsteno, rasprodajama i raznim sitnicama... Bice tu i dosta slika, a vama ako padne na pamet neka ideja o cemu bi mogla da pisem, slobodno recite.
Za prvi post sam odlucila da predstavim svoje omiljene Avon proizvode iz kategorije sminke i kozmetike. Odlucila sam se na to jer zaista volim Avon i prezadovoljna sam kvalitetom proizvoda. I sama sam Avon dama i sales leader ali sam uvek realna i iskrena u tome sta valja, a sta treba izbegavati. Pa da pocnem sa listom :)))

 Dekorativa


Ultra Color Rich ruz za usne, nijansa Carnation. Divna prljavo roze nijansa, kremaste strukture. Lako se maze, ne ostavlja crtice i tragove kada se razmaze (to najvise mrzim), trajnost na usnama je zadovoljavajuca. Upakovan je u preslatku crnu kutijicu i zasticen je folijom, tako da mozete biti sigurni da ga niko pre vas nije probao... Pisacu jos o ovim ruzevima, ovo mi je omiljena nijansa, pa sam je izdvojila...


UCR ruz - Carnation


Onyx Lustre trobojni sjaj za usne, najbolji sjaj koji sam ikad probala. Sastoji se od 3 nijanse koje se mesaju dok se cetkica izvlaci iz bocice. Postoji 5 nijansa, ja imam Peach Sparkle - divna kajsija boja, Luminous Mauve - nezno ljubicasta nijansa i Pink Shimmer - prelepa roze nijansa. Swatchevi ce biti u nekom od narednih postova. Samo da spomenem da nikako ne smete da propustite sansu da probate ovako divan sjaj za usne. Struktura nije lepljiva, boje se vide i na tamnim usnama i sjajevi imaju lep miris koji ne gusi. 


                                                  Peach Sparkle, Pink Shimmer, Luminous Mauve


~  Jillian Dempsey Proffesional kreon sa sundjerastim aplikatorom. Odlican kreon, mekan ali ne previse, taman dovoljno da ne grebe dok se nanosi. Odlican za smokey eyes zbog sundjerastog aplikatora sa druge strane, kojim se kreon razmazuje. Intezivne crne boje (nijansa Black), lako se reze, pogodan je i za water line.

~ Dvobojna mineralna senka za oci, nijansa Plumtastic, fenomenalna kombinacija tamno ljubicaste i svetlo ljubicaste nijanse, sa diskretnim sljokicama koje daju prelep sjaj oku. Nazalost, senke su povucene iz kataloga ali ih povremeno stave u ponudu. Senke dugo traju na kapcima, odlisno su pigmentovane i posto su mineralne pogodne su i za osetljivu kozu.

Mineralna senka - Plumtastic


SpectraLash maskara, sa tockicem za podesavanje zeljenog volumena. Maskara je zaista odlicna, odlicna je i za duzinu i za volumen a i uvije trepavice. Ja je koristim podesenu na treci podeok na tockicu, za najveci volumen i zaista je efekat wow. Skuplja je od drugih Avon maskara, obicno bude oko 500 dinara na rasprodaji ali vredi svaku paru jer je bolja i od mnogo skupljih maskara. Ne pravi grudvice, lako se nanosi, ne razmazuje se, ne preslikava se i ne susi se brzo nakon otvaranja. Maskara ima 9 ml. Zasticena je folijom tako da mozete biti sigurni da nije otvarana, sto je veeeelika prednost kod Avonovih maskara.




~ Nailwear Pro lakovi za nokte, jedni od mojih omiljenih lakova a veeeeeliki sam lakoholicar (trenutno imam oko 130 lakova u kolekciji) :) Odlican je izbor nijansi, lakovi poprilicno dugo traju na noktima, cetkica je odlicna i lako se mazu. Moje omiljene nijanse su Coral Reef - prelepa koralna nijansa i Viva Pink - jarko pink nijansa. O ovim lakovima cu detaljnije pisati i bice swatcheva u nekom od narednih postova, sada sam izdvojila omiljene 2 nijanse od 15-ak koliko ih imam...

~ Svetlucave senke u prahu, morala sam i njih da ubrojim u omiljene jer ih zaista obozavam. Odlicne senke koje dugo traju na kapcima, lako se nanose jer imaju zgodan aplikator za nanosenje. Pigmentovane su odlicno, preslatko im je pakovanje, samo bi bilo super da ima vise nijansi i da su malo jeftinije, mada vrede svaki dinar jer su skoro pa nepotrosive. Ovo su 3 nijanse koje imam, nema ih vise u ponudi pa swatcheve nisam uradila ali ne znaci da ih nece biti u narednim postovima...

Golden Turquise, Blue flare, Sunshine

                                            Preparativa


Evo i liste omiljenih proizvoda za negu lica, tela i kose... Bilo je bas, bas tesko izabrati. :)

Anew Aqua Youth gel krema za lice. Jedna od najnovijih kolekcija iz najkvalitetnije Avonove kolekcije - Anew. Nisam sve probala, samo kremu i odusevljena sam. Krema je za sve starosne dobi, lepog je mirisa, divno hidrira, lice se ne sija, u formi gela je pa se jako lako razmazuje. Svakom je preporucujem. U staklenoj je kutijici, ima 50 ml i dugo traje jer je dovoljna jako mala kolicina kreme.




Kupka sa mirisom vanile i breskve, predivno mirise, koza je svilenkasta nakon tusiranja i ostaje miris na kozi. Postoji u pakovanju od 1000 ml i 500 ml.



 Naturals sejk za telo sa mirisom vanile, miris na koji niko ne moze da ostane imun. Meni licno je to omiljeni miris losiona za telo. Vanila i kokos, ta dva najvise volim. Sejk je klasicne strukture, ni previse redak, ni previse gust. Lepo se razmazuje, ne ostavlja bele tragove, koza duuugo mirise nakon mazanja i lepo neguje i hidrira. Pakovanje je od 200 ml i jako je lepog dizajna, kao mali vocni jogurti. Pazite samo da ga ne pojedete. :)))
 
~ Sun +, losion sa sljokicama za posle suncanja. Preeeedivan losion za telo sa divnim zlatnim sljokicama koje daju glamurozan izgled preplanuloj kozi. Ne izgleda kicasto, vec da prelep sjaj kozi. Ovo svako mora da ima leti, pogotovo na moru.  Lepo se razmazuje, ima negujuca dejstva mada na to nisam obracala paznju. Pakovanje je od 200 ml.
 

Skin So Soft Mineral Gems krema za ruke. Krema je hidrantna, lako se upija, neguje ruke, koza bude bas mekana i posto sadrzi sitne zlatne cestice, daje sjaj kozi i ruke izgledaju bas negovano i otmeno, ako tako mogu da se izrazim.

Planet Spa maska za kosu sa maslinovim uljem. Odlicna stvar za kosu koja bude mekana i svilenkasta nakon stavljanja. Lako se rascesljava, ne mrsi se, jedino miris i nije nesto ali ne zadrzava se nakon susenja kose. Jako dobro neguje kosu.
Krema za stopala i laktove sa AHA kiselinom i sea puterom. Najbolja stvar za stopala koju sam probala, miris je ocaravajuc, lako se maze i brzo upija, ne treba velika kolicina a nega je fenomenalna. Bukvalno nakon jednog mazanja stopala su kao bebina. Cena je veca od cena ostalih preparata za stopala ali ova krema vredi.


To bi bilo to za pocetak, nadam se da vam se dopalo ovo o cemu sam pisala. Slobodno pisite vase predloge o cemu bih mogla da pisem, sve sugestije i kritike su dobrodosle, nemojte se ustrucavati. Isto vazi i za pohvale. :))))) 

Do sledeceg posta ljubim vas i pozdravljam...

Jecka

31 коментар:

  1. Sada cu morati da probam i Carnation i kremu za stopala posto si sve lepo objasnila i probudila zelju da probam sve sto nisam :)
    P.S. Ja se naravno, ne ustrucavam da pohvalim :) Diivnooo, narocito izgled bloga. Nezno, zenstveno.. bas ti prilici ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Draga, odličan prvi post, za sve što si navela, a da sam ja probala, se slažem!
    Puno sreće u daljem blogovanju :**

    ОдговориИзбриши
  3. Marina hvalaaaaaaa!!! Ti bolje da ne citas, moraces sve da probas, hehehhe :)))

    Putnice hvala puno :**

    ОдговориИзбриши
  4. Dobrodosla!
    Obozavam Avonove lakice,odlicni su i probala sam vanila kupku i svidja mi se:)

    ОдговориИзбриши
  5. Dobrodosla! Valjda sam ja jedina osoba na svetu koja ne podnosi ni ukus ni miris vanile :D Ja sam probala tu kupku sa mirisom jagode i uzivala sam u tusiranju :)

    ОдговориИзбриши
  6. sugarhoneybaby hvala ;)
    Aurora hvala ;) Nisi sigurno jedina ali prva za koju ja cujem da ne voli miris vanile :)))

    ОдговориИзбриши
  7. Čestitam na blogu, samo napred! Ako treba neka pomoć i ako mogu da pomognem, slobodno pitaj :) :D

    Super post :)

    ОдговориИзбриши
  8. Super za blog!!! Koristila sam coral reef i zaista si sjajno opisala! Srecno u narednom blogovanju!

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post, dobrodošla u naš svijet! :) Morat ću nešto naručiti od Avona, uvijek samo pozitivne stvari čujem.

    ОдговориИзбриши
  10. Aaaaa, pa nisam znala da si to ti najlepša... ! Ja nisam u tokuuuu :)

    Ja videla tvoj komentar na mom blogu, i ostavila ti komentar, ali nisam skontala...

    Pu, pu, nek' je sa srećom draga :D

    ОдговориИзбриши
  11. Pirinčo hvala! Stavicu uskoro sve lakice iz Avona sa swatchem ;))

    BREATH OF COLOR hvala! Probaj slobodno nesto, ja sam prezadovoljna njihovim proizvodima...

    maliptic heheheh, kako si na kraju otkrila da sam ja? :)))
    Hvala ti draga puno ;)

    ОдговориИзбриши
  12. Neka je sa srecom blog!Uzivaj i furaj svoj fazon,to ti je moj savet blogerski:)
    E sad,htedoh da te pitam,jel mogu kod tebe da narucim testere za ovu kremu Anew Aqua Youth gel krema,vidim da je hvalis,deluje mi bas lagana ali ipak bih da probam pre kupovine!

    ОдговориИзбриши
  13. barakuda hvala! Naravno, mozes preko mene da porucis... Ostavi mi mail pa ti se javljam... ;)

    ОдговориИзбриши
  14. A i ja sam tek sada shvatila ko si:D Srecno sa blogovanjem, pratim te! Radujem se unapred korisnim informacijama o Avonovim proizvodima:)

    ОдговориИзбриши
  15. super deluju ove mineralne senke :) i opis sejka od vanile mi je takav da sam ogladnela dok sam ga citala :)
    samo nastavi tako :)

    ОдговориИзбриши
  16. Anja hvala! Bice dosta o Avonovim proizvodima... Niko nije znao da sam ja :))))

    Anibani hvala! Heheh i ja bih ga pojela :DDD

    ОдговориИзбриши
  17. Dobrodosla u blogosferu i puno srece pri buducem blogovanju :) Stavi google friend connect sa strane da mozemo da lakse da te pratimo :) I obavezno skini word verification sa komentara. Pozzz :*

    ОдговориИзбриши
  18. Great products ! You can never have enough beauty products, right ? :-) Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    ОдговориИзбриши
  19. avon je odličan! par stvari koje si ti postala imam doma.. kupke su im super!

    ОдговориИзбриши
  20. Vale <3 thanks, you'r right, girl can never have enough beauty products... :))Kiss

    Venoma hvala puno! Trebalo bi sa desne strane da bude google friend conect? Nisam znala da se pojavljuje word verification, skinucu...Hvala!

    Lucy Lu drago mi je da ti se svidja Avon, ja sam zaista prezadovoljna njihovim proizvodima ;)

    ОдговориИзбриши
  21. Dobrodosla i puno srece s blogovanjem :D
    Lep post! Dugo nista kupila nista iz Avon-a ali sam jedno vreme bila tako navucena na narucivanje iz kataloga, nisam znala da stanem! Obozavam njihove kupke jer stvore puuuuno pene i imala sam gomilu sjajeva! :) Inace, odlican odabir boja lakova za nokte :D Volim pink i orange u kombinaciji :)))

    ОдговориИзбриши
  22. Marija hvala puno! Pisi slobodno o svojim utiscima oko Avona ili bilo cega o cemu budem pisala, znaci sto vise misljenja ;) Svidja mi se tvoj blog, redovno ga pratim...:)

    ОдговориИзбриши
  23. ti znash sta ja volim iz Avona... :) kikiki
    srecno! cmok!

    ОдговориИзбриши
  24. jao,,,, dobar bloog ovo mi je trebalo. nista od avona nisam probala, i bas ih ne volim! e sad nadam se da ces mi misljenje promeniti, mozda sam probala kod decka neku kremu za stopala, i mislim da je bila dobra. drugo nesto... hm, ne secam se....

    ОдговориИзбриши
  25. Bamby hvala! Ako probas nesto obavezno napisi jesi bila zadovoljna... ;) Ja sam zaista prezadovoljna njihovom kozmetikom...

    ОдговориИзбриши
  26. Super je sve.Mislim da cu sve dok postoji kompanija AVON raditi...Sve sam zadovoljnija i zadovoljnija...Jecka super ti je blog!!! :)Kupka od vanile je prelepa ,kao i sve Anew kreme,serumi,ruzevi...:) Sve pohvaleeee
    :)

    ОдговориИзбриши
  27. Hvala puno, drago mi je da ti se svidja, bicu redovnija u postovima uskoro... :))) Drago mi je da jos neko voli AVON :))

    ОдговориИзбриши
  28. UVIJEK kada odem kod mojih "dole" parim oci sa avon-ovim katalogom ... more pics please ;)))
    poz iz beca

    ОдговориИзбриши